петак, 11. октобар 2013.

Summer or winter?



Zbog brojnih obaveza i dešavanja, malo sam zapostavila blog, ali odmah to ispravljamo. Evo poslednje letnje kombinacije, koja vrlo lako može postati zimska. Jer, verovali ili ne, ovakve suknje obožavam da nosim na martinke. Valjda zbog kontrasta koji se dobije sa tako "opasnom" obućom i nežnom bajkovitom suknjom. Preko kožna jaknica i voila! Spremni ste i za hladnije vreme. Ali, kako ja preferiram leto i do sledeće sezone verovatno neću biti u prilici da vam pokažem nešto letnje, odlučila sam da to bude ovo. Ovoga puta, nema mnogo nakita, jedna ogrlica, jedna narukvica, minđuše i gumica za kosu.Da li treba opšte da napominjem da sve što vidite na meni možete naći u Ateljeu Tessa Hope? :)

Naravno da nisam zaboravila na Tessa Giweaway i da sam pobednika trebala da objavim još prekjuče, ali kao što već rekoh, zbog određenih stvari sam malo sve to zapostavila, ali nikako zaboravila. Pa tako pobednica Tessa Giveaway-a je ssuzana85@gmail.com! Čestitamo! Proveri mail. :)










Majica - Manufaktura for Tessa Hope
Suknja - San Sever for Tessa Hope
Ogrlica - Saturnia for Tessa Hope
Narukvica - Lea for Tessa Hope
Minđuše - Saturnia for Tessa Hope
Gumica - Nakit Mix for Tessa Hope
Torba - Anchita Torbe for Tessa Hope

Photo by Goran Matijević


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komenarima. Nadam se da vam se dopada post. :)