субота, 5. октобар 2013.

Boyfrined's jeans





Bukvalno. Tipične muške farmerke, muški model, ali obožavam kako mi stoje. Probala sam ih iz čiste radoznalosti i to je bilo to. Od tada sam u velikoj ljubavi sa njima. Generalno volim kako muške stvari stoje devojkama i moja "kućna" odeća i jesu pretežno muške trenerke, a u ovom hladnijem delu godine i duksevi. Jednsotavno, udobne su, ništa ne steže, ne ispada i potpuno sam bezbrižna. Međutim, kada u odevnoj kombinaciji za van kuće obučem neku mušku stvar, volim da je ukombinujem sa baš baš ženstvenim komadima. Poput ove Čipkaste bluze iz linije Spi Funwer for Tessa Hope. Spoj je magičan. A naravno, kako se ne bi videlo nešto što ne bi trebalo, ispod imam Women Secret top sa cvetnim motivima. Šešire mnogo volim i mislim da šeširi svakoj kombinaciji daju notu elegancije. Oduvek su šeširi bili odraz stila i života na visokoj nozi. Na žalost, danas se devojke uglavnom plaše ovog aksesoara i misle da im ne stoje lepo, ali je samo trik u tome da nađete šešir baš za vas.

Kada je reč o nakitu, "mušku" kombinaciju ne mogu da zamislim bez sata, pa se na mojoj ruci našao sat iz linije Pletene narukvice for Tessa Hope. I da, nosim ga na desnoj ruci. Ništa čudno, ja uglavnom sve radim obrnuto. :) Upadljiv nakit, pismo torbica i spremna sam!








Majica - Spi Funwear for Tessa Hope
Farmerke - Usvojene :)
Šešir - Poklon
Torba - B Bags for Tessa Hope
Ogrlica - Nakit Mix for Tessa Hope
Minđuše - Red Dragon for Tessa Hope
Prstenje - Lea for Tessa Hope
Sat - Pletene narukvice for Tessa Hope
Narukvice - Pletene narukvice for Tessa Hope

Photo by Goran Matijević


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komenarima. Nadam se da vam se dopada post. :)