среда, 16. октобар 2013.

Living a Fairytale



Kao što sam juče obećala, počevši od danas blog postaje mali kutak kostimografije. Još nešto što Atelje Tessa Hope izdvaja od svih sličnih modnih studija. Znamo da je devojkama problem da i za "običan" izlazak smisle odevnu kombinaciju, a tek ako idu na maskembal, onda već nastaje ozbiljan problem. Stoga, evo prvog kostima iz linije San Sever for Tessa Hope. Moram priznati da sam kao devojčica obožavala vile i oduvek sam želela da bar na jedan dan obučem neku ovakvu haljinu. Zahvaljujući našoj dragoj Sari, ta želja mi se ispunila i osećala sam se predivno. A verujem da ćete i vi.








Kostim - San Sever for Tessa Hope
Ogrlica - Wonderland for Tessa Hope
Prsten - Wonderland for Tessa Hope
Ukrasi u kosi - Wonderland for Tessa Hope

Photo by Goran Matijević  

1 коментар:

  1. So pretty, love it
    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    ОдговориИзбриши

Hvala na komenarima. Nadam se da vam se dopada post. :)