среда, 11. септембар 2013.

Feeling Perfect!



Obožavam girly stvari i u njima se zaista osećam najlepše. Kada oblačite beli gornji deo, idealna kombinacija je donji deo sa nekim zanimljivim printom. Evo kako sam to ja danas ukombinovala: bluzicu iz San Sever linije i suknjicu iz Spi Fan Wear iz mog Ateljea Tessa Hope. Duzina suknje je jednostavno savršena, tik iznad kolena. Štikle stvarno volim, međutim, jako je nepraktično provesti u njima celi dan, pa se često radije opredeljujem za baletanke, a ove iz H&M-a su mi favorit u poslednje vreme, bukvalno ne izlazim iz njih. Torbica je takodje iz Ateljea, linija B Bags. I uvek ponavljam da je nakit ono što upotpunjuje svaku kombinacju i kada nemam nakit na sebi osećam se ogoljeno. Naravno, i njega mozete naći na stranici Tessa Hope. Jedan od trendova koji me je obradovao je i cvetni rajf i ovi aksesoari su se jednostavno morali naći u ateljeu, a i na mojoj glavi. I oni su iz San Sever linije. I šta je još jednoj devojci potrebno da izgleda i da se oseća savršeno? :)








Bluza - San Sever for Tessa Hope
Suknja - Spi Funwear for Tessa Hope
Torba - B Bags for Tessa Hope
Ogrlica - Red Dragon for Tessa Hope
Narukvice - Pletene Narukvice for Tessa Hope, Red Dragon for Tessa Hope
Rajf -  San Sever for Tessa Hope

Baletanke - H&M

Photo by Goran Matijević


1 коментар:

  1. Lovely look
    You are pretty
    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    ОдговориИзбриши

Hvala na komenarima. Nadam se da vam se dopada post. :)