недеља, 13. октобар 2013.

Still Hot



Rekla sam za prethodni post da je poslednji letnji, međutim, vreme me je demantovalo u potpunosti i još uvek je temperatura mnogo iznad proseka za ovo doba godine, tako da i danas uživam u jednoj tipičnoj letnjoj kombinaciji. Zapravo, zar se išta što ja nosim može nazvati "tipičnim"? :)

Neon suknja sa svemirskim printom sama po sebi privlači pažnju i naizgled obična crna majica je bila odlična za kombinovanje sa njom. Kažem "naizgled obična", je je zapravo croped top. Ovog leta je jedan od trendova bio i otkriveni abdomen. A i neon boje su se mogle videti svuda. Tako da ova kombinacija je moj nacin da spojim neke letnje trendove koji su se meni sviđali i podsetim jednom kombinacijom šta se sve to nosilo i konačno zaključim letnju sezonu za ovu godinu. A šta će se nositi narednih meseci? Pratite me i imaćete prilike da vidite, jer vam u Ateljeu spremamo mnogo originalnih, nesvakidašnjih i naravno vrlo modernih stvari.








Majica - San Sever for Tessa Hope
Suknja - San Sever for Tessa Hope
Torbica - Anchita Torbe for Tessa Hope
Minđuše - Saturnia for Tessa Hope
Ogrlica - Saturnia for Tessa Hope
Narukvice - Wonderland for Tessa Hope , Tufnica for Tessa Hope
Prsten - Saturnia for Tessa Hope

Photo by Goran Matijević


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komenarima. Nadam se da vam se dopada post. :)