понедељак, 28. октобар 2013.

Pionir Promo Dizajn



Kao što sam obećala, evo posta i o vikendu koji je već za nama. Naime, u subotu i nedelju održala se Pionir Promo Dizajn izložba ručno rađenih unikatnih stvari koja je prodajnog karaktera, a koju je organizovao Atelje Zoja. Među izlagačima se naravno našao i naš Atelje Tessa Hope. Ovo je prvi put da učestvujemo pod okriljem Ateljea na jednoj ovakvoj izložbi, i ako su neke od naših devojaka često izlagale svoje radove na ovakvim događajima. Zbog toga sam bila i uzbuđena i nervozna i radoznala. Najviše su me interesovale reakcije kako posetilaca izložbe, tako i drugih učesnika, odnosno "kolega". Na moje opšte zadovoljstvo, reakcije su sjajne, ljudi su oduševljeni i samim tim smo i mi dobili neke smernice za dalji rad.

Osim toga, ova izložba je bila sjajna pre svega zbog našeg druženja, zbog stvaranja novih kontakata i planiranja nekih budućih saradnji. O čemu ćete naravno svojevremeno biti obavešteni. Ali svakako vam je za ovo relativno kratko vreme postalo jasno da vam uvek spremamo nešto novo i zanimljivo i naravno drugačije, kao što smo na kraju krajeva i mi.

A sada vas prepuštam slikama, verujem da će sada biti žao što nisu došli, ali ne brinite, biće još mnogo Pionir Promo Dizajn izložbi.

A evo kako je izgledao naš kutak...










Malo sam se slikala sa stvarima iz Ateljea Tessa Hope...


A onda i sa artiklima drugih izlagača...














I nekoliko slika kao uspomena na divno druženje...



Sa dragom Zojom zahvajujući kojoj je i celo ovo druženje i nastalo...



P.S. Najveći deo slika je slikano telefonima, tako da se izvinjavam zbog kvaliteta slika, ali ovde je bitna priča, odnosno da vam dočaram delić atmosfere sa Pionir Promo Dizajna. A OVDE možete pogledati imena svih učesnika a onda naravno i sve njihove ručne radove. :)




1 коментар:

Hvala na komenarima. Nadam se da vam se dopada post. :)